Красотата в движение
L’Oréal Paris е продукт на въображението на изследователя Южен Шулер, чиято основна идея за научен напредък щяла да е начело на красотата както тогава, така и сега. След 110 години новаторство в научните излседвания изследване L’Oréal Paris гордо представя гамата си от високотехнологично разработени продукти за красота, които са безопасни за използване и са с клинично доказана ефективност. Колекцията ни от съставки изискваше години за създаване, формулиране и усъвършенстване: възстановяващ серамид R за цялостна грижа за косата Elseve Total Repair 5 Mexoryl SX - нашата устойчива и екологично разработена система за филтриране на UV лъчите и Pro-Xylane - устойчива екологично разработен иновация против стареене в емблематичната ни грижа за кожата Revitalift Laser.
Търсенето на отговорна иновация е част от нашето ДНК и L’Oréal Paris се развива още по-далеч в своята политика за CSR (Корпоративна социална отговорност). От 1989 г., 14 години преди да се наложи като правно изискване в индустрията, ние спряхме тестването върху животни за всички наши съставки, обръщайки се към иновацията - Episkin, за да гарантираме безопасността на продуктите. Този модел на реконструирана кожа, резултат от над 30 години научни изследвания и експертиза на L’Oréal в тъканното инженерство, е ценен инструмент за разкриване на структурата на кожата в най-голяма дълбочина, без да бъде наранен дори един единствен жив организъм.
И какво ни носи бъдещето? Продължаваме отговорно да въвеждаме иновации, стремейки се да заменим всички наши опаковки на шампоани с рециклирана и рециклируема пластмаса до края на годината.
Красота, която да вдъхновява
Емблема за френската красота по целия свят, L’Oréal Paris представя красотата във всичките ѝ форми. Ние вярваме, че не съществува „универсална“ визия на красотата: всъщност красотата е универсално уникална. Известният „отбор-мечта“ на L'Oréal Paris се състои от посланици от всякакъв произход и образование, редица лица от филмовата, модната и музикалната индустрии. Тези изключителни жени са международните говорители на марката, отразявайки разнообразието на нашите клиенти. В завладяната от младежта култура, където по-възрастните жени се чувстват незабележими и невписващи се, L’Oréal Paris се обедини с британския Vogue, за да пусне през 2019 г. специалното издание „The Non-Issue”, показващо защо възрастта не би трябвало да е проблем.
Френската култура тласка L'Oréal Paris към създаването на продукти, но не само. Освен козметиката, марката е символ на свободното парижко предприемчиво мислене и се е превърнала в истински партньор на красотата на няколко знаменателни събития. От 1997 г. L’Oréal Paris е официалният партньор за грим на престижния филмов фестивал в Кан, поставяйки постиженията си в красотата в услуга на индустрията. Освен това всяка година ние изтъкваме нашата експертизата в областта на красотата зад колисите на Парижката седмица на модата. В качеството си на „ориентирана към клиента“ търговска марка, ние също така превръщаме тези мащабни френски събития във възможност за споделяне на нашата експертиза в козметичната индустрия с обществото. Демократизиране на красотата на Парижката модна седмица веднъж годишно с „Le Défilé L’Oréal Paris“, първото модно шоу, отворено за всеки.
Красотата е сила
„Защото го заслужавам.“
Тези няколко прости думи са се превърнали в традиционна декларация за красота и сила, правейки лукса достъпен за всички. С това мото L’Oréal Paris инициира първият рекламен слоугън, който набляга на преди всичко на самочувствието. От първото си появяване през 1971 г., мотото на L’Oréal Paris цели повдигане на духа за обединяване на потребителите около марката и тяхното себеуважение. Но това не е единственият символ на овластяване, който седи зад марката символът на овластяване, който поддържа марката.
Нашите говорители са обединени от разнообразен набор от модели за подражание, подкрепящи женската сила и овластяване, вдъхновяващи другите да реализират талантите си всеки ден.Ева Лонгория е водеща феминистка в развлекателната индустрия, Джейн Фонда е емблематична феминистка, бореща се за правата на жените и екологията. Лия Кебеде работи с фондация Lemlem за процъфтяването на жените-занаятчии в Африка, като установява връзки със здравеопазването, образованието и работните места. Дaутцен Крус си партнира с асоциацията Elephant Crisis Fund, обръщайки тенденцията в индустрията за жестокост към животните в обратна посока.
Във всичко което правим, L’Oréal Paris демонстрира ценностите на феминизма чрез събития като Women of Worth (Достойни жени). От много години то удостоява изключителни жени, които даряват времето си, за да служат на общностите си. Събитието осигурява поле за изява на тези жени и ги подкрепя в авантюрите им със основно финансиране.
ИЗПРАВЕТЕ СЕ!
„L’Oréal Paris е синоним на сила във всеки момент от живота на една жена. Уличният тормоз е в пряка противоположност с ангажимента ни към повишаване чувството за самоуважение у всяка жена. С Hollaback! и други партньори, местни НПО, ние каним мъже и жени да се изправят и да реагират адекватно, когато видят или преживеят тормоз. Заедно можем да създадем свят за момичета и жени, които да вървят уверено без безпокойство? напред в света. Каузата си заслужава.“ Делфин Вигие-Ховас, глобален президент на марката L’Oréal Paris.
Чрез стартиране на нашата международна програма „Изправи се”, в партньорство със специалиста НПО Hollaback!, ние искаме да обучим 1 милион жени и мъже как да се справят, когато станат свидетели или преживеят ситуации на уличен тормоз. По този начин ще допринесем за създаването на по-равностойна култура на уважение и достойнство. Защото всички ние го заслужаваме.
*Ipsos – Международно проучване на сексуалния тормоз на обществени места – L’Oréal Paris – април 2019 г.